Calista
Het was voor mij weer een nieuwe uitdaging en ervaring om via een detacheringsbureau bij een bedrijf te solliciteren.
The Call Center Company had mijn profiel gezien op Linkedin en vervolgens contact opgenomen met mij. Ze vroegen of ik geïnteresseerd was in een sales functie voor een multinational in Amsterdam. Dit leek mij wel wat!
De sollicitatieprocedure bestond uit twee gesprekken. Één was een kennismakingsgesprek, dit gesprek had ik met Miriam van The Call Center Company. Het tweede gesprek was een sollicitatiegesprek bij het bedrijf waar ik onlangs voor ben aangenomen. Voor beide gesprekken was ik wel een beetje zenuwachtig maar dat hoort erbij.
Wat ik erg fijn vind aan The Call Center Company is dat ze je goed begeleiden tijdens de gehele sollicitatieprocedure.Zo stelde Carolien van The Call Center Company voor om een rollenspel te oefenen als voorbereiding op het sollicitatiegesprek. Ook adviseerde The Call Center Company mijzelf goed voor te bereiden. Dit heb ik dus ook gedaan met als resultaat dat ik aangenomen ben voor de functie inbound binnendienst medewerker.
Verder wil ik graag benadrukken dat elke werknemer van the callcentercompany erg hun best doen voor je en eigenlijk altijd bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt.
Kortom, ik ben erg blij met alle tijd en moeite die in mij is gestoken en kijk erg uit naar mijn nieuwe baan!