MENU SLUITEN


MENU SLUITEN


slide
TCCC is betrouwbaar en traint haar mensen erg goed
Sarah medewerker
slide
Ik ben goed gematcht!
Amber medewerker
slide
Ik behaal mijn WFT-Basis met behulp van TCCC
Thom medewerker
slide
De samenwerking is prima! Alles is duidelijk en helder uitgelegd
Mohamed medewerker

Wij bellen jou!

    Disclaimer

    Wij leggen uitsluitend persoonsgegevens vast die door onze bezoekers zelf aan ons zijn verstrekt.

     

    Op onze website worden er om twee redenen persoonsgegevens gevraagd.

     

    1. Het gebruik van gegevens om persoonlijk contact op te nemen via telefoon of e-mail. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om persoonlijk contact op te nemen. De ingevoerde gegevens worden niet in een centraal bestand verzameld of gebruikt voor marketing doeleinden anders dan de vraag van de kandidaat.

     

    2. Het verzamelen van kandidaat gegevens in ons data bestand om banen aan te bieden aan kandidaten. The Call Center Company behandelt persoonsgegevens strikt vertrouwelijk en stelt deze niet zonder uw toestemming aan derden beschikbaar. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het doel of de doelen waarvoor u de gegevens aan ons hebt verstrekt. Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel of de doelen waarvoor de gegevens zijn verstrekt. U heeft het recht The Call Center Company te vragen welke persoonsgegevens wij van u verwerken en om deze te corrigeren. Het is ten allen tijde mogelijk om uit te schrijven door een mail te sturen aan info@thecallcentercompany.nl.

     

    Nadere informatie

    Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via info@thecallcentercompany.nl of 06-45133532.

  • Klik hier voor de leukste vacatures!
  • Calista

    Het was voor mij weer een nieuwe uitdaging en ervaring om via een detacheringsbureau bij een bedrijf te solliciteren.

    The Call Center Company had mijn profiel gezien op Linkedin en vervolgens contact opgenomen met mij. Ze vroegen of ik geïnteresseerd was in een sales functie  voor een multinational in Amsterdam. Dit leek mij wel wat! 

    De sollicitatieprocedure bestond uit twee gesprekken. Één was een kennismakingsgesprek, dit gesprek had ik met Miriam van The Call Center Company. Het tweede gesprek was een sollicitatiegesprek bij het bedrijf waar ik onlangs voor ben aangenomen. Voor beide gesprekken was ik wel een beetje zenuwachtig maar dat hoort erbij.

    Wat ik erg fijn vind aan The Call Center Company is dat ze je goed begeleiden tijdens de gehele sollicitatieprocedure.Zo stelde Carolien van The Call Center Company voor om een rollenspel te oefenen als voorbereiding op het sollicitatiegesprek. Ook adviseerde The Call Center Company mijzelf goed voor te bereiden. Dit heb ik dus ook gedaan met als resultaat dat ik aangenomen ben voor de functie inbound binnendienst medewerker. 

    Verder wil ik graag benadrukken dat elke werknemer van the callcentercompany erg hun best doen voor je en eigenlijk altijd bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt.

    Kortom, ik ben erg blij met alle tijd en moeite die in mij is gestoken en kijk erg uit naar mijn nieuwe baan! 

  • Bekijk alle referenties!