Multimedia bedrijf in Amsterdam
The Call Center Company levert professionele medewerkers aan drie afdelingen binnen een bekend Multimedia bedrijf in Amsterdam. Wij leveren professionele medewerkers aan de afdeling Sales, Sales Support en Klantenservice. Deze medewerkers hebben ervaring op het gebied van sales en services. Ook hebben zij ervaring in de zakelijke omgeving en hebben eerder al gewerkt in een b2b omgeving. The Call Center Company verzorgt nog steeds trainingen bij deze klant om zo de medewerkers te blijven ontwikkelen.
Verzekeringsmaatschappij Amstelveen
In Amstelveen hebben wij een team opgesteld dat vragen beantwoord van particuliere klanten van een verzekeringsmaatschappij. Deze vragen gaan over polisvoorwaarden, dekking van de schadeverzekeringen en uitbreiding van de verzekering of een wijziging hiervan. Ook geven zij de klanten een advies of zij de juiste verzekering hebben afgesloten. Onze mensen zijn geselecteerd en getraind op het verlenen van goede service. Wij zoeken voor u mensen met commerciële vaardigheden die snel koopsignalen van bestaande klanten oppikken, zo kunnen zij meerdere verzekeringen verkopen.
Ook bieden wij een commercieel team dat particulieren klanten nabelt. Hierbij hebben klanten een offerte aangevraagd en worden zij geadviseerd over hun schade verzekering.
Alle mensen beschikken voordat ze in dienst gaan over een Wft diploma. Mochten zij nog niet in het bezit zijn van een Wft diploma dan wordt deze gehaald onder begeleiding van The Call Center Company. Daarnaast vinden ook sales- en servicetrainingen plaats.
Vakbond Utrecht
Voor een vakbond in Utrecht biedt The Call Center Company juridisch medewerkers, klantenservicemedewerkers en ledenwervers.
De juridisch medewerkers hebben voor hun carrière bij de vakbond een juridische studie gevolgd en werkervaring opgedaan in het arbeidsrecht of sociaal recht. Zij gaan vervolgens aan de slag als sociaal juridisch medewerker en adviseren en begeleiden de leden van de vakbond.
De 1e lijn beantwoord de vragen waar mogelijk van de leden. Zij worden getraind op empathie en inlevingsvermogen. Waar hun kennis te kort schiet worden te vragen doorgezet naar de juristen.
Daarnaast belt een team in de avonduren naar potentiële leden voor een lidmaatschap bij de vakbond. Deze functie wordt parttime ingevuld door medewerkers. Dit is een commerciële functie waarbij medewerkers
Verzekeringsmaatschappij Houten
Voor een grote verzekeringsmaatschappij in Houten biedt The Call Center Company klantenservicemedewerkers. Zij zijn het visitekaartje van deze organisatie. De medewerker adviseert de klanten en verleent service aan de klanten. Voordat de medewerkers aan de slag gaan worden zij getraind en gecoacht. Zodat zij ervaren en vol zelfvertrouwen de werkvloer opgaan.