Voorafgaand en tijdens je carrière ontvang je van professionals salestrainingen.
Salestraining voorafgaand aan het sollicitatiegesprek
Wanneer jij wordt uitgenodigd om op gesprek te komen ontvang jij van The Call Center Company een online saleshandleiding. Hierin staan een aantal nuttige handvatten om een commercieel gesprek aan te gaan.
Tijdens je sollicitatiegesprek met The Call Center Company wordt er een rollenspel met je geoefend. Dit omdat je deze vaak ook krijgt bij de klant. We zullen jou hier nuttige feedback op geven. Als je door bent naar de volgende ronde wordt dit ook telefonisch nogmaals geoefend. Zo ga je goed voorbereid op gesprek.
Salestraining in je eerste werkweek
Eenmaal aangenomen ontvang je een uitgebreide salestraining één op één. In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
– Productvoordelen vertalen naar klantvoordelen
– Bezwaren ombuigen
– Pitch uitschrijven
– Rollenspellen oefenen (opnemen en terug luisteren)
Gedurende jouw carrière
Gedurende jouw carrière zullen wij je continu blijven trainen. Naast deze salestrainingen zullen wij maandelijks je een training geven. Dit kan individueel in en groepsverband. Na het voldoende afronden van de salestraining ontvang je ook een certificaat. Deze training gaat verder in op de communicatie, psychologie en technieken achter sales.
Cross-selling training
Vanuit klantenservicevraagstukken bestaat een mooie gelegenheid om meerdere producten aan te bieden. Wanneer jij een klant aan de telefoon hebt en hij/ zij neigt naar meer producten is het van groot belang dat jij zoveel mogelijk verkoopt. The Call Center Company laat jou zien hoe je een ster wordt is cross-sellen.