MENU SLUITEN


MENU SLUITEN


Wij bellen jou!

    Privacy verklaring

    Bij The Call Center Company vinden wij jouw privacy erg belangrijk. Daarom houden wij ons aan de geldende privacywetgeving. Dit betekent dat wij vertrouwelijk en zorgvuldig omgaan met de gegevens die wij over jou te weten komen. In deze privacyverklaring leggen wij je uit hoe wij met de persoonsgegevens omgaan die wij van jou krijgen.

     

    Welke data slaan wij van jou op?

    Op het moment dat jij je bij ons inschrijft via een van onze websites of na toestemming tijdens correspondentie:

    • Voor- en achternaam
    • E-mailadres
    • Telefoonnummer
    • Gewenste vakgebied
    • Curriculum vitae (cv)
    • Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt bijvoorbeeld in correspondentie en telefonisch

     

    Op het moment dat je voor ons gaat werken:

    • Adres en woonplaats
    • Geboortedatum en geboorteplaats
    • Geslacht
    • Nationaliteit
    • Beschikbaarheid en verlof
    • Bankrekeningnummer (IBAN)
    • Referenties en getuigschriften (indien aanwezig en in overleg)
    • Kopie geldig legitimatiebewijs (gedurende beperkte periode)
    • Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) (indien noodzakelijk voor de functie)
    • Burger Service Nummer (BSN)
    • Werkvergunning (indien van toepassing)
    • Overige gegevens die nodig zijn voor onze personeels-, salaris- en verzuimadministratie.

     

    Waarom slaan wij deze data van jou van op?

    • Om jou te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
    • Om een werkgever- werknemerrelatie met je te kunnen aangaan
    • Om jouw geschiktheid voor een bepaalde functie of opdracht te kunnen beoordelen
    • Om screenings te kunnen uitvoeren die soms vereist zijn voor een functie.
    • Om een relevante personeels-, financiële-, uren-, verzuim- en salarisadministratie bij te houden.
    • Om onze overige wettelijke verplichtingen te kunnen nakomen.

    Hoelang slaan wij deze data van jou op? 

    Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. De leidende draad hierin is de wettelijke bewaartermijnen die wij hebben. Kijk hier voor meer informatie over de wettelijke termijnen.

     

    Welke cookies gebruiken wij? 

    The Call Center Company gebruikt functionele, analytische en tracking cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van uw computer, tablet of smartphone. The Call Center Company gebruikt cookies met een puur technische functionaliteit. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren. Daarnaast plaatsen we cookies die uw surfgedrag bijhouden zodat we op maat gemaakte content kunnen aanbieden. Bij uw eerste bezoek aan onze website hebben wij u al geïnformeerd over deze cookies en toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. Zie voor een toelichting: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/

     

    Welke rechten heb je?

    Je hebt het recht om:

    • In te zien welke persoonsgegevens wij precies van jou hebben.
    • De gegevens die wij van jou hebben te wijzigen, als deze bijvoorbeeld onvolledig of onjuist zijn.
    • Verouderde gegevens door ons te laten verwijderen, als wij deze niet verplicht nog langer moeten bewaren.

    Om je rechten uit te oefenen kun je contact met ons opnemen via de contactgegevens hieronder.

    Contactgegevens

    The Call Center Company
    Jan Steenlaan 5, 3723 BS Bilthoven
    E-mail: solliciteren@berkvacatures.nl
    Telefoon: 06 451 33 532

  • Klik hier voor de leukste vacatures!
  • Brenda

    Via een vacaturelink belandde ik bij toeval op de website van TCCC, waarna ik aangenaam verrast werd door de procedure die volgde.

    Na het eerste telefonisch contact met Carolien werd gevraagd of ik dezelfde dag nog langs kon komen. Het kennismakingsgesprek was zeer uitgebreid en had de vorm van een echte dialoog waarbij ik me op mijn gemak voelde. Dat hiervoor ook ruim de tijd werd ingepland en er niet slechts een lijstje afgewerkt werd aan de hand van mijn CV vond ik ook erg prettig; de achtergrond van het werkverleden en mij als persoon alsmede toekomstige ambities werden allemaal met aandacht besproken.

    Ik had geen recente saleservaring maar wilde me op dit gebied wel graag ontwikkelen. De mensen van TCCC hebben me hier ontzettend in aangemoedigd en de handvaten aangereikt om dit ook te realiseren.

    Na het eerste gesprek, waarin we al wat salesgesprekken oefenden, kreeg ik meteen wat huiswerk mee voor thuis en heb ik hierna met Carolien en Miriam wederom geoefend, met als resultaat dat ik zelfverzekerd op sollicitatiegesprek ging.

    Leuk detail aan het verhaal is ook nog dat de salesfunctie waarvoor ik nu via TCCC aan de slag ben gegaan, niet dezelfde functie is als waar ik in eerste instantie op solliciteerde!

    Door de persoonlijke aanpak heeft TCCC me kunnen ‘matchen’ met meerdere potentiële functies, waardoor ik nu een functie heb waarin ik waardevolle nieuwe ervaring op kan doen; hierin onderscheidt TCCC zich echt van de rest!

    Nogmaals bedankt!

    Klik hier voor meer informatie over de functie die Brenda invult en solliciteer direct! 

     

  • Bekijk alle referenties!